Monday 1 June 2009

One More Down...

Assalamualikum semua...
setelah hmpir 2 minggu lebih tak post kerana ke'busy'an dengan kitab2 dan kamus yg tebal,akhrnya dapat saya siapkan 1 post yang baru..



Alhamdulillah tanggal 31 Mei 2009 pada jam 12.50 tgh hari merupakan hari terakhir saya menjalani imtihan nihaie bagi semester ni..Alhamdulillah syukur yang tidak terkata kerana diberi ingatan yang baik untuk mengingati and dapat menjawab setiap soalan dengan hati yang tenang..Doakan muaddal yang bakal di terima juga menyenangkan hati dan dapat memberikan kebahagiaan kepada saya dan keluarga..

Di sini saya juga ingin mengucapkan tahniah kepada kakak saya yang telah berjaya menempuhi imtihannya malahan lebih awal beberapa hari daripada saya.Semoga usaha yang dicurahkan selama beberapa bulan dapat kita aplikasikan untuk agama kita yang tercinta ini..Semoge kita sama2 mendapat natijah yang mumtaz pada imtihan kali ini serta mendapat keberkatan drpd-Nye...

And to all my friend yang still not finished their exam, hope all of u can answer the exam well especially kawan2 yang same2 terbang ke sini with me in a same flight and same scholar(if zakat can be categorized as scholar)like hanis,mizah,anisa,kak umi and all of u la...Lets pray that Allah will always help us and give us courage to live our life..and also success in our study...~tapi rasenya macam terpost lambat sikit je post ni.So, mereka pun da habis exam la but still we have to pray for the result right..=)..~

One more thing, I would like to thank to all my friend yang always help me in my studies for this sem especially kawan2 arab yang sudi mensyarahkan segala isi dan info2 yang berguna for my madah..Thank you very much..Semoga Allah membalas budi baik kalian semua..~walaupun tahu je korg bukan tau pUn bahasa melayu kn.So, tak tahu la ni untuk sape yang bace..~anyway,ni je la penghargaan yang dapat saya bagi.huhu..And tak lupa, syukran juga kepada kakak saya dan hanis yang pernah menjadi translator saya..and semua la yang pernah berjasa kepada saya...terima kasih banyak2 ye..hihi...




p/s : macam ucapan orang khirij pulak kn.hehe..btw,wish me luck for my becoming semester k..=D

No comments: